Vårt kundeløfte

Kundefokus i Gausdal Landhandleri

Gausdal Landhandleri har et sterkt kundefokus og vi vet at god kundeservice er en forutsetning for å være en vinner i sitt marked. 65% av våre ansatte er selgere, enten ved et av våre 16 varehus eller som driver direktesalg gjennom kontinuerlig kundebesøk og kundepleie. Daglig gjennomføres det mange besøk av våre profesjonelle selgere hos våre kunder. Vi vet at forhold som kort leveringstid, høy servicegrad, samlet leveranse av hele ordren til avtalt tid verdsettes. Vi har sporbarhet gjennom alle forretningstransaksjonene på lager og i transport.

Fagkunnskap - siden 1938

Våre ansatte har sterkt engasjement og høy fagkompetanse, og er alltid klare for å hjelpe deg som kunde! På våre salgskontor får du gode råd og et uforpliktende tilbud på dine byggeprosjekter, små eller store.

Pålitelighet - siden 1938

Vi som jobber ved landets største landhandleri er stolte av historien vår og vi er opptatt av å skape tillit gjennom å holde det vi lover, slik Gausdal Landhandleri har vært kjent for siden oppstarten i 1938. I dag betyr det også mye for oss med riktig oppfølging, levere varer til avtalt tid og sørge for å gi kundene trygghet i sitt møte med oss.

Service - siden 1938

Kundene har alltid vært premissgivere for produktutvalg og satsningsfelt for Gausdal Landhandleri. Men når produkter og sortiment stadig blir mer likt i vår bransje, er det folka våre som utgjør den store forskjellen. Hos oss på landhandleriet har vi tro på at vi med de beste folka på laget, kan gi kundene den beste opplevelsen i sitt møte med oss.